Sport Dres
Emma Line
Geoff Anderson
Netbait
fiskpaakrogen.dk
Geoff Anderson

Hvordan fanger jeg disse arter!!

Gå til Bertram Eiming's profil
Bertram Eiming (torsdag d. 4. januar 2018 20:36:12)
Nordsjælland

Hvordan fanger jeg disse arter!!

Jeg har haft mange problemer med at fange en række arter, så jeg håber på at få nogle tips, den første art er tangnålen, den er sååå svær at få til at hugge, og når den endelig hugger er den nærmest umulig at kroge, den næste art er hork, jeg kan bare aldrig få dem til at hugge, og sidst men ikke mindst er der tangsnarre, og det er det samme problem som tangnålen, jeg håber virkelig at jeg kan få noget hjælp
Gå til Kasper Strube's profil
Kasper Strube (torsdag d. 4. januar 2018 21:02:17)
Østjylland
Hej Bertram

Hork har jeg tit fanget på regnorm fisket på et bundforfang, eller under et flåd. Horken går som regel helt nede ved bunden, så det er vigtigt at agnen kommer der ned. Horken er jo ikke så stor, så regnorm og krog behøver ikke at være kæmpe. Horken er tit ekstra aktiv lige i skumringen eller tidligt om morgenene.

Tangsnarre har jeg fanget en enkelt gang. Jeg fiskede med et lillebitte stykke regnorm på en størrelse 22 enkeltkrog, så vidt jeg husker. Jeg har efterfølgende set dem flere gange, hvor de slet ikke har været interesserede i agnen. Tangnålene har jeg aldrig fået fisket efter.

På denne tur fangede jeg flere tangsnarrer:
https://www.fiskefoto.dk/fangstrapport/snaptun-havn-oestjylland-havn-mole/537
Gå til Bertram Eiming's profil
Bertram Eiming (fredag d. 5. januar 2018 16:40:46)
Nordsjælland
Mange tak for hjælpen👍
Shopping guide
Det største udvalg - I den største butik – Til den bedste pris.
Havture med M/S Bodil og M/S Muddi.
Find din nærmeste forhandler af kvalitetstøj fra Geoff Anderson her
En webshop med alt inden for fiskeagn, direkte til din dør.
Spændende fiskegrej til en god pris!
Find FiskeFoto.dk på Facebook
Pausefiskeren.dk