Sport Dres
Emma Line
Geoff Anderson
Netbait
fiskpaakrogen.dk
Geoff Anderson

Når det er lovligt at græde snot..

Gå til test test's profil
test test (fredag d. 26. juni 2015 23:31:52)
Vest- og Sydsjælland

Når det er lovligt at græde snot..

I dag har været en yderst givende dag.. har gjord gode ting for folk, til kl var 19.30 da jeg var i næstved skulle jeg da forbi susåen.. selv om jeg havde planer om at skulle ned og fange gedder i den sø jeg "tester" pt efter godt og vel 12 kast og 30 min gå tur fik jeg den første gedde på en flash flue på 1,2kg, ud med den igen, gik langs åen til jeg kunne krydse den og gik ned til nogle der fiskede karper, og spurte om de have set den gedde der stod på det lave vand i strømmen. det havde de ikke. men de fik da lov til og prøve kaste efter den med min flue, nu havde jeg jo forsøgt nogle gange.. den viste ikke den store interesse, og så prøvede jeg igen, og så var der Flex på min 8'6 stang efter en god fight (av et brænd mærke jeg fik) kunne jeg lande min nye pr gedde og første meter fisk. 103 cm 6,2kg Men her sluttede turen ikke...

Jeg tog ned til mit lille test sted og begyndte at fiske lidt skaller til agn, og det gik meget godt med min majs flue selv om der var gedde forfang på (man lære jo af at få cuttet sin line nogle gange) mørket var begyndt at falde på.. havde ikke rigtig fanget så mange skaller, blev til 4 stk, 3 var for store til agn og den sidste tabte jeg en gedde på. da jeg ser et glimt ud af øjenkrogen.. DET KUNNE IKKE VÆRE.. da jeg kunne få endnu et brænd mærke på min finger.. (alle som har læst mit tidligere indlæg kan nok godt gætte hvem der har budt sig til..) efter mange lange udløb, og min glæde over at gå fra 8kgs forfangs line til 13kg (stadig med mit 20kgs stål leader) fik jeg endelig landet min nemesis fra den anden dag, karpen der sprang mit steel leader.. og overrasket var jeg ikke over vægten, men jeg græd snot! ingen der kan vidne for min fisk eller til at tage et hæderligt billede af min STØRSTE fisk til dato, den slår selv min regnbue på 6,6kg.. og den er en DK rekord på flue, men kan ikke blive anderkendt uden vidne eller et ordenligt billede.. men bassen havde en kamp vægt på 11kg i nettet og nettet vejer 800G vådt så 10.2kg nå ja, jeg fik min flue igen den løb med for nogle dage siden! happy bad end.
Gå til Kasper Strube's profil
Kasper Strube (lørdag d. 27. juni 2015 00:00:35)
Østjylland
hehe ja det var noget af en historie, det var godt at du kunne få din flue igen.
Gå til test test's profil
test test (lørdag d. 27. juni 2015 00:02:09)
Vest- og Sydsjælland
græder virkelig snot, dk rekorden på en spejl på flue ligger på 7,2 jo.
Shopping guide
Det største udvalg - I den største butik – Til den bedste pris.
Havture med M/S Bodil og M/S Muddi.
Find din nærmeste forhandler af kvalitetstøj fra Geoff Anderson her
En webshop med alt inden for fiskeagn, direkte til din dør.
Spændende fiskegrej til en god pris!
Find FiskeFoto.dk på Facebook
Pausefiskeren.dk