Sport Dres
Emma Line
Geoff Anderson
Netbait
fiskpaakrogen.dk
Geoff Anderson

spændende bifangst

Gå til Gabriel Kirkeby's profil
Gabriel Kirkeby (torsdag d. 6. maj 2021 19:16:12)
Østjylland

spændende bifangst

da jeg var ude at fiske efter skalle, brasen, aborre og hvad der ellers gider at bide på regnorm og brød den 5 maj fangede jeg noget jeg ikke havde set før. jeg havde fanget en del bark og andet bundmateriale men det her var anderledes. det var lidt svært at se hvad det var for alle vandremuslingerne men da jeg fik dem af kunne jeg se at det var en wobler. jeg tog den med hjem for at rense den og se hvad det helt præcist var. da jeg var kommet hjem og havde fjernet muslingetrådene og algeresterne kunne jeg se at den var lidt speciel. jeg kunne se at det var noget inden for savage gears 4play serie så jeg lavede noget research og nogle test. jeg fant ud af at det var en savage gear 4play liplure slow sink på 19 cm og 52 gram! på nettet kunne jeg se at den mindste normalpris var 99 kr! fed bifangst.


sådan ser den ud. jeg har selv sat krogen på. hvorfor fangede jeg den uden kroge?




den kan uden problemer bøje i begge retninger.


der sad et billigt geddeforfang på den. den øverste svirvel var knækket så det var nok sådan den var endt på bunden af søen.
Gå til Kasper Strube's profil
Kasper Strube (torsdag d. 6. maj 2021 19:43:39)
Østjylland
Det er altid godt med et gratis stykke grej Det kan være at den oprindelige krog eller springring er rustet op, imens at wobleren har lagt på søens bund.
Shopping guide
Det største udvalg - I den største butik – Til den bedste pris.
Havture med M/S Bodil og M/S Muddi.
Find din nærmeste forhandler af kvalitetstøj fra Geoff Anderson her
En webshop med alt inden for fiskeagn, direkte til din dør.
Spændende fiskegrej til en god pris!
Find FiskeFoto.dk på Facebook
Pausefiskeren.dk