Sport Dres
Emma Line
Geoff Anderson
Netbait
fiskpaakrogen.dk
Geoff Anderson

nyt grej til knude, torsk, havkarusser mm.

Gå til Gabriel Kirkeby's profil
Gabriel Kirkeby (mandag d. 11. januar 2021 15:18:36)
Østjylland

nyt grej til knude, torsk, havkarusser mm.

selvom at man venter på at ens arm bliver helt frisk kan man jo godt forberede sig til de næste fisketure. men når at man mest køber småting og man insistere på at få gratis fragt kan det godt blive lidt meget. her er et billede af alt det jeg fik skrabet sammen...



fragt grænsen lå på 1000 kr. så det blev til en hel del grej. efter sidste tur til århus havn blev der mest lagt fokus på jiggs til torsk. med alt den tang og alle de mistede forfang samt flere fiskere der siger at de tit mister jiggs blev beslutningen at gå med offset krog. desuden besluttede jeg mig for at skaffe lidt flere forfang og kastepirke. her er et billede af alt havgrejet...



her er desuden alle de jiggs jeg fik samlet...



jeg fik også set nogle små blink til p&t som jeg tog med samt en wobler, noget line, swivler, kroge og spinnerblade. de gav mig også lidt ekstra. her er et billede af resten af de ting jeg købte...



den ting som jeg nok var (og er) mest spænt på er det såkaldte ministick fiskesæt. det er den ultimative rejsestang og så er den nok også ret god til småfisk som havkarusser, kutlinger mm. her er nogle billeder af fiskesættet...




Gå til Kasper Strube's profil
Kasper Strube (mandag d. 11. januar 2021 19:01:19)
Østjylland
Så er der købt lidt ind til rovfisken Den lille stang er da perfekt til de små arter rundt omkring.
Gå til Gabriel Kirkeby's profil
Gabriel Kirkeby (mandag d. 11. januar 2021 20:46:23)
Østjylland
præcis. den fylder nærmest heller ingen ting så jeg kan bare tage den med på alle mine fisketure og hvis at jeg ser en lille interessant fisk eller noget kan jeg finde den frem. jeg har slet ikke vist et billede af hjulet fordi at der var en fejl der gjorde at jeg ikke kunne have det med. her er det 🙂:

Gå til Kasper Strube's profil
Kasper Strube (mandag d. 11. januar 2021 20:57:15)
Østjylland
Et fint lille multihjul jeg kunne godt se på min log, at der var opstået nogle fejl ved oprettelsen af dit indlæg. Det sker nogle gange, når man skal lægge flere store billeder ind i systemet.
Gå til Kenny Pedersen's profil
Kenny Pedersen (lørdag d. 6. februar 2021 02:10:05)
Østjylland
De her gunki vistaworms er også super effektive til Torskebasser, sikkert også Aborre, Sej osv. Jeg har testet den mørke grønne på Torskene, og de hapser den hurtigt med drop shot setup. Ser ellers godt ud dit grej, altid en god idé også til de Torskebasser både med mørke og lyse farver.
For nogen år siden her, vrimlet det med 1-3kgs Torsk i Kalundborg havn, jeg testet først Japan rød farve, intet skete overhoved, ikke engang et nap. Så skiftet jeg til 2 delt grøn/gul og småkage før den ramte bunden og Torske bonanza var igang.

Så mærker man ikke noget og ved de kan være der, så kan farveskift gøre forskellen.


Gå til Gabriel Kirkeby's profil
Gabriel Kirkeby (mandag d. 8. februar 2021 07:54:15)
Østjylland
mange tak for tippet 😁. jeg har slet ikke fået det set før nu. der er enormt meget tang der ude så jeg ved ikke om det er en god idé. måske kan man lave det med off-set krog 🤔...
Shopping guide
Det største udvalg - I den største butik – Til den bedste pris.
Havture med M/S Bodil og M/S Muddi.
Find din nærmeste forhandler af kvalitetstøj fra Geoff Anderson her
En webshop med alt inden for fiskeagn, direkte til din dør.
Spændende fiskegrej til en god pris!
Find FiskeFoto.dk på Facebook
Pausefiskeren.dk