Sport Dres
Emma Line
Geoff Anderson
Netbait
fiskpaakrogen.dk
Geoff Anderson

knude-rig

Gå til Gabriel Kirkeby's profil
Gabriel Kirkeby (søndag d. 17. januar 2021 18:24:08)
Østjylland

knude-rig

nu har jeg lavet et rig til knuderne jeg tænker både kan bruges til stillestående bundmede og den mere aktive norske metode. rigget er inspireret af det norske knude-setup som jeg har læst om her på fiskefoto men med et par ændringer. jeg havde ikke noget lakseblink så det blev med 4 hjemelavede blink i stedet for. desuden har jeg tilsat nogle perler og 2 spinnerblade. så må knuderne da kunne re det og når at det så bliver kombineret med et fiskestykke, nogle regnorme og en god gang vilje så må de da også bide. 😉


Gå til Kasper Strube's profil
Kasper Strube (søndag d. 17. januar 2021 18:37:04)
Østjylland
Det skal nok fungere til det aktive fiskeri Det rig jeg har beskrevet her på siden, er egentligt lavet sådan at det lille blink sidder fast i den øverste springring på et stort blink, så de rasler op ad hinanden, når rigget jigges op og ned.


Gå til Gabriel Kirkeby's profil
Gabriel Kirkeby (søndag d. 17. januar 2021 19:01:04)
Østjylland
ja det kan jeg godt se. jeg tror nu også at jeg lader rigget blive som det er da 3 små blink der hænger i et lille blink hurtigt kan blive noget rod. 😁
Gå til Kenny Pedersen's profil
Kenny Pedersen (onsdag d. 10. februar 2021 21:10:49)
Østjylland
Lige en lille idé til et eventuelt nyt rig.

https://toko.dk/butik/twister-med-rasle-kugler-lyse-groen/
Gå til Gabriel Kirkeby's profil
Gabriel Kirkeby (fredag d. 12. februar 2021 17:49:59)
Østjylland
mange tak for forslaget. jeg vil helt sikkert tjekke den hjemmeside ud og se om jeg kan finde noget godt 🙂.
Shopping guide
Det største udvalg - I den største butik – Til den bedste pris.
Havture med M/S Bodil og M/S Muddi.
Find din nærmeste forhandler af kvalitetstøj fra Geoff Anderson her
En webshop med alt inden for fiskeagn, direkte til din dør.
Spændende fiskegrej til en god pris!
Find FiskeFoto.dk på Facebook
Pausefiskeren.dk