323 kg stør i poppe på en dag!!!!!!!

Beskrivelse af turen:
mig og min fætter stod op kl 04,20, og så kørte vi af sted vi havde pakket bilen dagen inden. Da vi kommer frem om morgen er der et par biller, vi går ned til vores gode stop hvor vi setter camp, jeg har en Alam den bibber kl 0600 så vi kan fiske så længe som muligt, jeg kaster ud og kigger op min stang top, og vender på at der skal komme et hug der gik ikke længe før at mine fætter havde bid, cirka 5 minutter og så havde vi en serbiskstør på land, og vi fangede 6 stør kl 6 og klokken 7 fangede vi 5 stør og kl fanged vi 3 stør men da klokken blev 0900, så forsvandt de mange hug, der efter fangede vi ikke så meget, men så blev kl 1200 og så krogede troels wille en balugastør på 30 kg meget flot stør. kl 13 fik jeg et hug jeg satte krugen og fik bundbid, men det var ikke et normalt bundbid, de kunne løftes lidt men ikke som en gren, men som en meget stor fisk som ikke viste den var blevet kroget! der gik cirka 5 minutter hvor den bare lå på bunden hvor den bare slappede af, men så begyndte den at svømme meget langsomt i ring og jeg kunne ikke gåre noget den hev bare line meget langsomt, efter små 30 minutter med hvor den bare svømmede rundt i ring 4 meter ude for and mig, gik Troels op til kafeen for at re hvor stor Deres største stør var cirka? så de kom ned og kiggede med og de sagde at henrik carl også havde kruget den og hvor bare havde gjort det sammen, som med mig bare ligget på bunden og slappet af... men efter en lille time så røg den af krogen uden den havet kæmpet en stor kamp;( dagen gik hvider og da vi tog hjem som de sidste havde vi fanget 33 stør 6 sibriske, 2 hvidestør, 10 balugastør 15 diamantstør

Fangster fra denne rapport

Belugastør (Huso huso) Fanget ved medefiskeri.
Denne belugastør blev genudsat. Nordsjælland, Poppelsøens Ørredvand (Put & Take) belugastørfiskeri, kaviar, put and take

Belugastør (Huso huso)

Fanget ved medefiskeri
Fangst tidspunkt formiddag
Vægt:
30 kg.

Denne belugastør blev genudsat.
Gabriel Kirkeby (mandag d. 26. april 2021 13:44:57)
hold da op i har da godt nok haft det sjovt. mærkeligt med den der kæmpe stør. pas på at i ikke får et opkald fra kaviarindustrien 😄.
Axel Knudsen (mandag d. 26. april 2021 15:45:55)
ja det havde vi
Troels Wille (onsdag d. 28. april 2021 12:51:18)
altså en helt absurd dag! hold kæft vi havde det fedt!
Du ser nu de 3 seneste kommentarer. Vis alle kommentarer >>
Sibirisk stør (Acipenser baerii) Fanget ved medefiskeri.  Nordsjælland, Poppelsøens Ørredvand (Put & Take) størfiskeri, put and take

Sibirisk stør (Acipenser baerii)

Fanget ved medefiskeri
Vægt:
9 kg.
Kasper Strube (søndag d. 25. april 2021 23:23:04)
Det lyder jo til at have været en fantastisk tur Jeg mangler stadigt at fange en sibirisk stør.
Axel Knudsen (mandag d. 26. april 2021 15:46:16)
så må du bare mig mig ud og prøve
Troels Wille (onsdag d. 28. april 2021 12:52:32)
de sibiriske er fantastiske, og kæmper helt vildt godt ifht deres størrelse! den jeg fangede på 12 kg kæmpede ligeså meget som en beluga på 18!!
Du ser nu de 3 seneste kommentarer. Vis alle kommentarer >>

Nyeste fangster på FiskeFoto

Klik på et af ikonerne her under, hvis du vil dele din rapport.